Kaikki kokoelmat
Soittokone
Käynnin raportoinnin syyt
Käynnin raportoinnin syyt
Santeri Hetekivi avatar
Tekijä: Santeri Hetekivi
Päivitetty yli viikko sitten

1. Käynnin raportointi syitä pystyy muokkaamaan sivulta Rekisterit=>Käyntien raportoinnin syyt.

2. Täältä vain valitsee haluamansa syyn ja hiiren toisen napin takaa löytyvästä valikosta valitsee muokkaa.

3. Sitten ruksaa seurantatyypit mitkä haluaa tai muuttaa syyn tekstiä haluamaksensa.

Ohjaustietojen selitykset:

Toteutunut:
Jos asetus "Lasketaanko vain toteutuneet käynnit?" päällä, niin vain tälläiset lasketaan käynneiksi raporteissa.

Siirto:
Tällä syyllä raportointi on vain käynnin siirtäminen toiseen aikaan tai toiselle henkilölle.

Tilaus:
Tällä ohjaustiedolla olevista syistä ensimmäistä käytetään tilauksen automaattiseen raportointiin.

Vaatii tilauksen:
Käynnin syy vaatii tarjouksen/tilauksen, eli jos ilman yrittää raportoida avautuu uusi tarjous.

Voi raportoida ennen käyntiaikaa:
Tällä syyllä raportoinnissa ei tarkisteta onko käynti menneisyydessä.

4. Lopuksi painaa Tallenna-nappulaa ja muutokset tallentuvat syyhyn.

Vastasiko tämä kysymykseesi?