Tiedoston muodostus
Ladatkaa CSV-tiedosto, jossa on Kohdetunniste-kenttä
Lisätkää sarakkeiksi info työlajikkeiden nimiä mitä haluatte lisätä, asettaa tai päivittää
Info työlajikkeet löydätte Rekisterit => Työlajikkeet sivulta
Info-kentät välilehdeltä
Nimi-kentässä oleva arvo tulee sarakkeen otsikoksi.
Jos sarakkeen otsikolla ei löydy Info-kenttää, niin ohjelma luo automaattisesti uuden.
Asettakaa kohteille haluamanne arvot Excel tiedostoon
Muuttakaa company_specific_id sarakkeen nimeksi Kohdetunniste.
Poistakaa lopuksi kaikki muut sarakkeet paitsi Kohdetunniste ja lisäämänne info työlajikkeiden sarakkeet.
Tiedoston ajo järjestelmään
Odottakaa hiljaista aikaa (klo 21:00-5:00 (Suomen aikaa)).
Menkää sivulle Asetukset => Datan tuonti
Jos sivua ei näy, niin anna siihen oikeus käyttäjäryhmälle.
Valitkaa Kohdekortin infot-valinta ja painakaa Jatka -> -nappulaa.
Valitse tiedosto tai monta tiedostoa.
Paina Lisää tiedostot käsiteltäviin -nappulaa.
Kun olette lisänneet kaikki tiedostot mitkä haluatte tuoda painakaa SUORITA TUONTI -nappulaa.
Ohjelma vielä varmistaa, että olette lukeneet tämän ohjeartikkelin.
Lopuksi ohjelma antaa tiedostojen tulokset.
Jos tiedostossa oli virheitä, niin ohjelma suorittaa sille riville asti muutokset, eli virheellinen rivi ja sen jälkeiset jäävät päivittämättä.
Päivitetään vain, jos arvo on eri, kuin nykyinen.